Blackout

„Blackout” to wizja świata w obliczu wojny. Bohaterką kolekcji jest silna i niezależna kobieta, która buntuje się przeciwko przemocy. Potrafi być jednocześnie diwą i wojowniczką, rebeliantką jak i seksowną kobietą. Kolekcja jest pełna kontrastów - surowe, przylegające do ciała, minimalistyczne kroje zostały zestawione z militarnym i punkowym stylem.

Linia zawiera dopasowane golfy okryte płaszczami XXL, luźne swetry i skórzane bluzy, dzianinowe sukienki i obszerne spódnice maxi. Pojedyncze modele ozdobione są skrzydłami i piórami ręcznie malowanymi przez polską artystkę. To właśnie one są dla projektantki marki symbolem wyzwolenia, niezależności i siły. - Inspiracją do powstania kolekcji były przytłaczające wiadomości, jakimi w dzisiejszych czasach, każdego dnia zasypują nas media. Wojny, walka o pieniądze i terytoria to rzeczywistość, na którą kobieca natura jest bardzo wrażliwa.

Kolorystyka jesienno-zimowej linii składa się z klasycznych odcieni szarości, czerni, bieli, szmaragdu a także neonowej żółci, która dodaje kolekcji futurystycznego charakteru. Do stworzenia „Blackout” projektantka użyła takich materiałów jak: ekologiczna skóra, gruba wełna i dzianina oraz charakterystyczne dla marki szyfony. Kolekcję uzupełnia seria wojskowych naszyjników, tzw. nieśmiertelników oraz dużych, miękich kopertówek z eko-skóry.

Charlotte Rouge zadebiutowała kolekcją Blackout na Fashion Week Poland w 2013 roku na Alei Projektantów.

Blackout Blackout Blackout Blackout Blackout Blackout Blackout Blackout Blackout Blackout Blackout Blackout Blackout